בצל ההרים הירוקים והנהרות המתפתלים של צפון תאילנד, מתקיימת מציאות קסומה ועתיקה: זו תרבותם של השבטים הילידים. פסיפס אנושי מרתק, השומר על מסורות עתיקות יומין, אורחות חיים ייחודיות ומלאכות יד מסורתיות. מסע ג'יפים בצפון תאילנד הוא הזדמנות להציץ אל עולם אחר, להכיר מקרוב את השבטים השונים וללמוד על ההיסטוריה, התרבות והמסורות שלהם.

RedBrick_שבטים_פסיפס-ציורי
Red Brick tribal mosaic-paintings

שבט קארן – שבט ארוכות הצוואר

שבט קארן, המונה כ-700,000 נפש, הוא מהגדולים והמוכרים שבשבטי צפון תאילנד. הקארן מפורסמים במיוחד ב"נשות הג'ירפה", כינוי שניתן לנשים הנוהגות לענוד טבעות נחושת סביב צווארן, במטרה ליצור אשליה של צוואר ארוך. מסורת זו, שמקורה באמונה שהצוואר הארוך מסמל יופי וחן, היא חלק בלתי נפרד מזהותן התרבותית של נשות הקארן.

שבט אקה

שבט אקה, המונה כ-50,000 נפש, הוא שבט קטן יחסית, אך ייחודי ומסקרן. האקה ידועים באמונותיהם הרוחניות העמוקות, בטקסיהם המיוחדים ובמנהגיהם הייחודיים. אחד המנהגים המרתקים הוא טקס "הנדנדה", בו גברים ונשים מתנדנדים על נדנדה ענקית, כסמל לחיבור בין שמים לארץ.

שבט לאהו

שבט לאהו, המונה כ-150,000 נפש, הוא שבט בעל תרבות עשירה ומגוונת. הלאהו ידועים באריגי היד הצבעוניים שלהם, בשפתם הייחודית ובמסורותיהם העתיקות. אחד המנהגים המיוחדים הוא טקס "חגיגת הירח המלא", בו חוגגים את הירח המלא בריקודים, שירים וסעודות חגיגיות.

שבט ליסו

שבט ליסו, המונה כ-700,000 נפש, הוא שבט גדול ומגוון, המפוזר על פני מספר מדינות בדרום מזרח אסיה. הליסו ידועים בלבושם הצבעוני, בשפתם הייחודית ובמסורותיהם העתיקות. אחד המנהגים המיוחדים הוא טקס "חגיגת השנה החדשה", בו חוגגים את תחילת השנה החדשה בריקודים, שירים וסעודות חגיגיות.

שבט חמואנג

שבט חמואנג, המונה כ-500,000 נפש, הוא שבט בעל תרבות עשירה ומגוונת. החמואנג ידועים בכפריהם הציוריים, במלאכות היד המסורתיות שלהם ובמסורותיהם העתיקות. אחד המנהגים המיוחדים הוא טקס "חגיגת האבות הקדמונים", בו חוגגים את זכרם של האבות הקדמונים בריקודים, שירים וסעודות חגיגיות.

השבטים הילידים של צפון תאילנד הם עולם ומלואו. כל שבט הוא עולם שלם של מסורות, אמונות ומנהגים ייחודיים. מפגש עם השבטים הוא חוויה מרתקת ובלתי נשכחת, המעניקה הצצה נדירה אל עולם אחר, עולם של עבר והווה, של מסורת וקדמה. זהו מסע אל לב ליבה של תאילנד, אל התרבות העשירה והמגוונת של השבטים הילידים, מסע שייחרט בזיכרון לעד

RedBRed Brick long-necked tribesrick_שבטים_ארוכות-הצוואר

טיול רד בריק תאילנד

מסעות הג'יפים של רד בריק הם הרבה יותר מטיול, הם חוויה עמוקה ומרגשת של חיבור לתרבות ולטבע. עם רוח הרפתקנית וצוות מיומן, רד בריק לוקחת אתכם למסע אותנטי אל לב ליבה של צפון תאילנד. הג'יפים שלנו הופכים לחבריכם הטובים ביותר, מובילים אתכם בדרכים מפותלות אל נופים עוצרי נשימה וכפרים קסומים. בין הרים ירוקים, שדות אורז ושווקים תוססים, תגלו את האוצרות החבויים של צפון תאילנד ותחושו את קסמה המיוחד. רד בריק פותחת בפניכם דלת לעולם אחר, עולם של מסורת, תרבות ואנשים מיוחדים. עם כל קילומטר שתעברו, תרגישו את החיבור המיוחד לאדמה, לאנשים ולמסורות העתיקות.

Red brick – מי אנחנו?

חברת טיולים הטובה ביותר בתאילנד המתמחה בטיולי ג'יפים בצפון תאילנד. החברה מציעה מגוון רחב של טיולים, החל מטיולי יום קצרים ועד לטיולים בני מספר ימים, המותאמים למטיילים בכל הגילאים ורמות הכושר.

מה מייחד אותנו?

מסלולים אותנטיים: רד בריק מתגאה במסלולים ייחודיים ובלתי שגרתיים, המובילים את המטיילים אל לב ליבה של התרבות והטבע של צפון תאילנד.

מדריכים מקומיים: החברה מעסיקה מדריכים מקומיים דוברי אנגלית, בעלי ידע נרחב על האזור, התרבות והמסורות המקומיות.

ג'יפים איכותיים: רד בריק משתמשת בג'יפים חדישים ומתוחזקים היטב, המבטיחים נסיעה בטוחה ונוחה.

חוויה אישית: החברה מקפידה על קבוצות קטנות, המאפשרות יחס אישי וחוויה אינטימית יותר.

אחריות חברתית: רד בריק תומכת בקהילות המקומיות ופועלת למען שימור הסביבה.

אילו טיולים אנו מציעים?

על קצה המזלג:

טיולי יום: טיולים קצרים לאטרקציות מרכזיות בצפון תאילנד, כמו מבשולש הזהב, בצ'אנג מאי, צ'אנג ראי ופאי.

טיולי ג'יפים: טיולים בני 3 ימים, הכוללים ביקורים בכפרים אותנטיים, מפלים, שדות אורז ומקדשים.

טיולי תרבות: טיולים המתמקדים בהיכרות עם התרבות והמסורות המקומיות, כולל ביקורים בשווקים, השתתפות בטקסים וסדנאות בישול.

טיולי טבע: טיולים הכוללים טרקים, רפטינג ופעילויות נוספות בטבע הפראי של צפון תאילנד.

ועוד הרבה אטרקציות, חוויות והרפתקאות!

למי מתאימים הטיולים של רד בריק?

הטיולים של רד בריק מתאימים למטיילים בכל הגילאים ורמות הכושר, המחפשים חוויה אותנטית ובלתי נשכחת בצפון תאילנד. בין אם אתם תרמילאים צעירים, משפחות עם ילדים או זוגות המחפשים ירח דבש רומנטי, רד בריק תתאים לכם את הטיול המושלם.

RedBrick_שבטים_פסיפס
RedBrick_tribes_mosaic